20.5.08

Rant.

2 Months Ago. I Still Feel This Way. "with these faggot ass clicks, YOUR FAG BAG CREW, SQUAD OR WHATEVER IS NOT COOLER OR LEGIT BECAUSE IT HAS A FUCKING ENT. AT THE FUCKING END YOU DICK EATING PORCH MONKEY. iM SORRY, BUT MOST OF YOU NIGGAS DONT EVEN KNOW WHAT THE FUCKING CEO IS OR DOES YOU LOSER...... NOW GO BUY YOUR DIAMOND And Rouge Status SHIT AND TALK ABOUT HOW MUCH YOU KILL THE HYPE YOU LITTLE DICK BASTARD. And These Fucking Flyers You Faggs Post, NO ONE IS GONNA COME TO YOUR FUCKING PRTY, AND WHY PUT SOMEONE FAMOUS ON YOUR SHIT LIKE THERE GONNA COME TO YOUR WACK ASS PARTY, SWIZZ BEATS AND COOL KIDS ON IT AND SHIT, FALSE ADS BITCH I COULD SUE YOUR FUCKING ASS, AND THEY HAVE PRETTY FEMALES WITH ASS AND SHIT ON THE FLYER, KNOWING THESE FUCKING UGLY ASS DOO DOO IM COOL CUS MY FAT ASS IS WEARING SKINNY JEANS THAT I CANT FIT IN THIS MUSTY ABERCROMBIE HOODIE WITH SHIT ON MY WRIST AND A SIDEKICK LX THATS GONNA GET JACKED LATER TONIGHT, IS GONNA BE THERE. AND LIKE I FUCKING SAID EARLIER, EVERYONE HAS A FUCKING BLOG NOW, NOT BECAUSE THEY LIKE TO BLOG, JUST BECAUSE I GUESS THIS SHIT IS COOL......LIKE ROUGE STATUS AND FAGGOT SHIRTS WITH A FUCKING PUPPET ON IT.....SMH, IF YOU HAVE A FUCKING PROBLEM WITH WHT A SAID, PLEASE A FUCKING COMMENT....IM NOT DISSING NO ONE, JUST STATING WHAT I THINK, IM ENTITLED TO MY OWN FUCKING OPINION...AND DONT DO THAT SHIT WHERE YOU DONT PUT YOUR NAME....YOU'LL PROLLY FUCK ME UP, BUT BE A FUCKING MAN AND STAND BY YOUR FUCKING OPINION. HAPPY FACE."

15 comments:

Jo FUCKIN Nada said...

ROFLMAO!! daaamn this nigga went AWFF on all them fools. holy shit that was crucial son. but word life that rogue status shit looks like a copy off of Original fake, Crooks and Castles, alife and all these other brands that niggaz wasn't even on until they hit their malls. and now all of a sudden they're "D0P3" and "FLii!!" and "FR3$H" just cuz they startin to dick ride on all these brands that been out since mufucking 2005/2006. i feel u fareal yo. let these niggaz know. keep it up. dope blog.






P.S.: Casey Veggies=THE TRUTH. his flow and rhymes+ur beats=fucking FIRE!! "Back for Another One" is in heavy rotation on my ipod lol

KASH CO-LEKTUH said...

Nigga You Aint Lyin. Everybody think they fly an all that bullshit. But i dont GIVE A FUCK. Nigga FUCK THEM just do you. If they wanna rep rouge status cuz they saw that shit on tv letem. I like bape but i dont own any cuz Atlanta sucks. I have some season 1 BBC but the new shit is random and lame.Posers dont stay one way for long they gonna fuck up someone elses shit. And yes bitch niggas is gettin blogs an shit but nobody reads it cuz its jus bullshit.

Since that other guy is dickridin ill give you some compliments an shit.

Casey is good, your beats are good, i dont really know what the fuck odd future is but i guess thats ok too. Super 3 is good cuz they live like 15 miles away from me even though Ive never even seen them niggas. Hodgy Beats is lame as fuck. "Back For Another One" is not a heavy rotation on my ipod. I like I Smell Panties better than all your shit.

thats everything i think bout you niggas. I make music for Nada Rec Krew. If you dont know about us then fuck you.

Jo FUCKIN Nada said...

lol ay man to each his own. Casey is hot to me. he's like breath of fresh air. i love that Customized Greatly Vol. 1 shit and i'm waiting on Vol. 2. personally i love Back for Another One so much cuz it has 90s hip-hop all over it. the feel of the song is just sick and lyrics and beat are fire. my favorite Ace beat has to be a tie between Late...Again and Odd Future Pt. 2. i remember back int he day i spent literally Gs on Bape shit. Baby Milo shirts....hoodies....random Bapes kicks...some random accessories too...i even spent almost $400 on the Spider-Man x Bapes from vintagekicks.com (now known as flight club) lol. i had some Beeper Ice Creams and copped a pair of Boardflips. but now tooooooo many niggaz in my school been getting fake shit from Baltimore (4XL Bape hoodies? gtfoh). so now i basically rock anything that catches my eye. i don't fuck with shit that other niggaz got. but lemme stop cuz this ain't my time to rant. it's time to give these Odd Future niggaz props on the moves they making and tell em to keep it up.

KASH Of Nada Rec Krew said...

Nigga im broke as hell so i get like 1 BBC shirt a year lol. I cant afford bape but i would never wear fake shit. Almost everyone round ATL wear fake stuff and big ass blank shit. I dont have a fav Tyler song cuz i dont remember the names or nothin. My beats are made on a busted as FL DEMO an people still like that shit. But watever Tyler keep postin odd future shit so i got somethin to do.

Keanan aka Micah Money said...

LMAO and LOLz

The realest shit ive seen posted on a blog(aside from clyde singleton's blog). Shit is getting hella ridiculous, and people who actually have good info are being overlooked due to an overload of crap blogs.

WHOOPI said...

bro, these rants....INSANE!!!!!

CP3 said...

my nigga im reading this long asss essay and your actually rite not to you be wrong or nuthiing


CP3.

Tundae said...

i wear T.U.K.'s. YAY! everyone commenting looking for validation that they are in the box of people who are "above" those who choose to be the kind of people being ranted about. guess what. ur still in a box. im doing it right now. ehh....bleh....im in a box too....

Ace said...

haha....tundae

Nina. said...

wooow.
heated.

2sant said...

why are all these comments like a mile long? lol

L$D said...

kid, i gotta meet you one day. you are hilarious.

applez said...

haha ur cool

Anwar. said...

why you keep droppin Rogue? Better put a link everytime you say it from now on! Sheesh advertise muh fucka

Devan said...

The verdict has been given.